11 porad, aby przetrwać długą podróż autobusem

Jeśli masz długa podróż autobusem, spróbuj tych porad, aby zapewnić przetrwanie:

1. Słuchać
Przed wyjazdem należy pobrać kilka długich podcastów czy audiobooków. Joe Rogan doświadczenie mój ulubiony podcast, aby słuchać w autobusie. Odcinki są na 2-3 godziny każdy.

2. Czytaj
Myślę, że czytanie w autobusach było dla mnie, bo cierpi na chorobę lokomocyjną, ale nauczyłam się radzić sobie z tym. Oto co możesz zrobić:

  • Czytaj, dopóki nie poczujesz osłabienie.
  • Przestań, uspokój się i weź głęboki oddech, dopóki ponownie nie poczujesz się dobrze.
  • Powtarzał.

To zadziałało na mnie, i to nie zajęło dużo czasu, aby w pełni zabić moją chorobę morską.

Co do tego, co czytać, lubię dobrą książkę, oczywiście (patrz moje wskazówki na Goodreads), ale podoba mi się również wysyłać artykuły Wikipedii i Wikitravel dla mojego miasta i kraju przeznaczenia na mój Kindle i czytać je podczas transportu.

3. Mówić
Jeśli podróżujesz ze sobą, będziesz miał wystarczająco dużo czasu, aby porozmawiać o wszystkim i o wszystkich. Jeśli podróżujesz samotnie w obcym kraju, długotrwałe przystanek podróż może stać się doskonałą okazją do ćwiczenia umiejętności językowych umiejętności z mieszkańcami lub po prostu poznać nowych przyjaciół.

4. Medytować
Medytacja jest praktyką, która pomaga rozwijać umiejętności, takie, jak radość, współczucie i odporność (tak, to umiejętności). Czy jesteś już медитатор czy tylko początkujący, będziesz mieć mnóstwo czasu na wyjazdy na praktyki.

(Jeśli nie wiesz, od czego zacząć medytację, gorąco polecam książkę Dana Harrisa, 10% szczęśliwsi.)

5. Sen
Nocne autobusowe wycieczki są świetne, bo można spać przez i zaoszczędzić na noclegu. Niektóre autobusy będą mieć dobre łóżka / łóżka, gdzie można usiąść lub złożyć mieszkanie. W innych przypadkach po prostu musiał spać na normalnym siedzeniu autobusu.

Wcześniej wierzyłem, że nie mogę dobrze spać w autobusach. Jednak, podobnie jak w przypadku przezwyciężyć chorobę lokomocyjną, że jestem w stanie nauczyć się tego. Korzystanie wykonane do uszu lub słuchanie podcastów może pomóc dryfować.

6. Oglądać
Jeśli to dniowa wycieczka, spojrzeć w okno i ocenić krajobrazy. Nigdy nie zapomnę, jak się obudziłem na autobus z Limy do Cuzco w Peru i był zaskoczony widokiem na góry.

7. Szybkie
To nie pomoże ci się z nudą, ale jakiś czas nie będę pościł w długich podróży autobusowych i znalazłem to bardzo przydatne. Mało tego, że istnieje wiele korzyści dla zdrowia, aby okresowo głodować 1, ale również oszczędza twoje pieniądze, kupując gównianego jedzenia na drogie stacje wypoczynku, i nie trzeba będzie tak dużo korzystać z toalety. Można również ćwiczyć cierpliwość i samodyscyplinę.

Ponadto, można liczyć na dobrą duży posiłek, aby złamać szybko po przyjeździe do miejsca docelowego.

8. Grać
Przynieś niektóre karty do gry z Tobą i zagraj w grę karcianą z przyjaciółmi lub nieznajomymi. Jeśli w obcym kraju, to mogli mieć ktoś pokazać jak grać lokalną grę karcianą.

Jeśli masz z kim grać, można grać w gry, które nie wymagają niczego, poza wyobraźni. Jeden z moich ulubionych nazywa się » wolisz…», co wymaga od ciebie wymyślić dwie opcje i poprosić inną osobę do wyboru między nimi.

Na przykład: chcesz mieć nogi w ręce lub ręce, w nogi?

9. Rozciągnąć
Powstańcie i zachowajcie się tak często. Wysiąść z autobusu na przystankach odpoczynek i trochę zagnieść nogi.

10. Pisać
Poświęć trochę czasu na pisanie tego, co chcesz. Pióro i papier lub laptopa. Jeśli martwisz się o укачивании, stosuje się wyżej wymienione porady.

11. Oglądać
Jeśli masz laptopa lub tablet lub coś w tym rodzaju, można wcześniej przesłać film lub program telewizyjny i uciec przez godzinę lub dwie, obserwując to. W niektórych autobusach będzie odtwarzany film, a w niektórych nawet będą osobiste multimedialne-ekrany, ale nie licz na ich dostępność.

Добавить комментарий